söndag 11 september 2011

Hej & hallå. Kan väl ta och börja berätta lite om helgen som har varit. I fredags blev det somsagt storänge, men det var inte riktigt lika roligt där som jag hade förväntat mig, kallt var det också. Så sista timmen tillbringade jag min tid med att åka med Andreas Wetterskog och skjussa folk till Vansbro, vilket var väldigt trevligt. Och på lördagen blev det att jobba i Falun då jag och Krillan väl tog oss dit. Visste att vi skulle servera ca 400 personer men hade ingen aning om vilka det var. Så när jag kom in i Dalasalen, med håret åt alla håll och lite rester av gårdagens smink utspritt i ansiktet så var det första jag fick se Hanna Hedlund stå och repa på scenen. Sedan fick jag reda på att det var en jätte fin middag vi skulle ha och att Hanna och Kalle Moraeus skulle uppträda. Och att gästerna vi skulle servera inte var "vilka som helst" utan det var miljonärer. Har så dålig koll och dåligt minne så kommer inte riktigt ihåg, men de kunde torka skit med tusenlappar iallafall. Men kvällen var fruktansvärt rolig och gästerna riktigt trevliga. (Tur jag hann slänga ner lite smink i väskan så jag kunde fixa till mig lite grann iallafall!!!) Jag och Krillan satt oss även och snackade lite med Kalle och Hanna som var hur trevliga som helst, sen när vi satt där och pratade så sa Kalle plötsligt till mig"ursäkta, men vad långa fingrar du har". Och då fick jag självklart lov att mäta mina fingrar med hans små och knubbiga, och ja, det var ju lite längdskillnad. Haha!
Bilden gör inte rättvisa då mina fingrar nästan ser lika långa ut som Kalles,
men hans var minimalt små.

 Sedan slutade vi vid 10 på kvällen, men jag och Krillan blev kvar till 11 ungefär då vi stannade och pratade med några av gästerna som var riktigt trevliga. Blev även lite nummer utbytta, mohaahu. Men nu, efter en trevlig helg befinner jag mig hemma i Nås igen. Mitt hjärta längtade hem efter Ragnar. Så ikväll blir det idolmys här hemma med Malin och mamma då pappa tagit sitt pick och pack och dragit till Jämtland på älgjakt hela veckan lång. Slänger även in lite bilder från gårdagen.

                                 

1 kommentar:

  1. haha alltså du är så jävla rolig!! Kan verkligen se framför mig hur du ser ut när du går in där. bakis å snygg :p haha

    SvaraRadera