fredag 2 september 2011

Har så svårt att släppa in personer i mitt liv, de som vill ge mig kärlek. Och i detta fall så syftar jag på killar. Har genom åren lärt mig att bygga upp en mur, en mur som dessutom är fruktansvärt svår att ta sig igenom. Men det blir väl så då man genom sina år stött på personer som inte varit rätt för en. Men jag låter ingen trycka ner mig, varför lägga ner energi på någon som bara får en att må dåligt? Det är inte värt det! Vet dessutom att jag är värd det bästa. För vet ni vad? Det är allihopa. Tillochmed en liten myra (så fan er om ni stampar ihjäl de små stackarna..) Man lever bara en gång och den gången är nu, så varför slösa den tiden på idioter? Nu låter det som om jag bara har en massa problem, meeeeen, det har jag inte :) Utan det har jag lagt bakom mig. Mår så fruktansvärt bra! Livet leker och jag är med på noterna :) Sägs dessutom att man lär pussa många grodor innan man hittar sin prins.




Men på tal om annat, ni bara måste lyssna på denna låt! Tycker att Ted är så härlig.
Kan inget annat än att sjunga med i hans låtar.
Ted Gärdestad – Viking

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar