fredag 16 september 2011

Befinner mig just nu hemma i Nås. Har gjort iordning kycklingwraps som är i ugnen för att bli sådär utsökta som bara jag kan göra dom, sedan blir det att slå sig ner i soffan för en trevlig kväll med mamma och Malin. Lär även säga att jag var så fruktansvärt sugen på en vesuvio med kebab igår (älskar verkligen det!!) så gick och beställde mig en. Sedan när jag väl kommit till lägenheten och satt mig tillrätta i soffan och skulle hugga in, såg jag att pizzan inte hade någon kebab. Kan inte beskriva med ord hur irriterad jag blev, haha. Så gick ner till pizzerian igen och klagade, och det jag fick till svar var att han som bakade pizzan inte var så bra på svenska och inte förstod vad jag sa, och irriterad som jag var fick han till svar, "Om han inte kan svenska får han ta och lära sig det, jag ska ha det jag betalade för". Så då fick jag så mycket kebab så det räckte och blev över, haha. Man jävlas inte med mig och min kebab, yao.

Men nu ska wrapsen ut ur ugnen sedan blir det idol för hela slanten. Ha det så bra!

1 kommentar: