lördag 24 september 2011

Lite dålig uppdatering, men har helt enkelt inte orka skriva av mig, så tar allt nu istället, kortfattat. I onsdags blev det att träffa Kristoffer och ta en fika med honom, och efter det åkte vi iväg och såg på hockey. Var en väldigt trevlig kväll :) I torsdags blev det att jobba med klassen på Bergsslagsmässen 16.00 - 23.30, gick hur bra som helst och kvällen i sig var väldigt trevlig den också. Igår var jag ledig, så då skyndade jag mig att ta första bästa buss hem så jag hann säga hejdå till mamma som just nu befinner sig i Grekland i solen och värmen. Inte lite avundsjuk! Hoppas att hon kommer att få en fantastiskt bra vecka med god mat och fint väder. Och idag, lördag, ska jag bege mig till Björbo på "tjej kväll" bara jag orkar fixa till mig lite grann. Men först - ut på promenad med hundarna.
Bild från Bergsslagsmässen, Samuel och jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar