lördag 17 september 2011

Sitter och letar efter något gott efterrätts recept då jag tänkt göra något gott till kvällen. Av en slump hittar jag ett recept på en gryta som heter "Mamma E:s kaningryta". Då är det någon som lagt in ett recept på en kaningryta på sidan kokaihop.se som jag är medlem på (finns riktigt bra recept där, så om ni inte redan är medlemmar, bli det!!) och till sidan av receptet har personen som lagt ut det skrivit "förena billigt semesternöje med nytta. Ge kidsen kaniner, när dom tröttnat slakta och gör en gryta på dom". Och det brukar oftast finnas en bild på maträtten, men istället för en bild på rätten har personen lagt upp en bild när barnen står bredvid kaninerna som är i en bur. Alltså... idiot!!!


Sånt där gör mig så fruktansvärt irriterad! Visst, jag har ingenting emot att folk äter kaniner. Men tycker det är så fruktansvärt osmakligt att skriva sådär och sedan lägga in en bild på kaninerna med ena barnet bredvid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar