onsdag 7 september 2011

Home sweet home

Då var jag hemma i Nås igen då jag är ledig resten utav veckan. Passade även på att köpa mig en ny dunjacka idag, riktigt fin och den gick för endast en femhundrig. Lär även berätta att när jag satt vid resecentrum och väntade på bussen hem så kom det en tant fram till mig och fråga om jag kunde vakta hennes packning medans hon gick och handlade, och självklart kunde jag det. Sedan när hon kom tillbaka hade hon köpt ett wienerbröd till mig, och när hon sträckte fram det till mig sa hon, "den här tycker jag att du förtjänar för du är så söt och verkar vara en sån rar tjej". Blev lite rörd, det är inte alla dagar man får höra såna fina ord av en okänd människa.
Nu blir det att dra på sig mjukisbyxorna för att sedan tillbringa resten utav dagen i soffan framför en bra film. Det bara regnar och regnar så dagar som dessa är det mer än okej att göra ingenting och sedan vila efteråt ;)
Slänger även in en bild från helgen då jag tycker det ser så trist ut då det bara är en massa text. Roligt hade vi! u rock girls

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar