fredag 30 september 2011

Var längesen jag mådde så dåligt som jag mådde igår. Men det var det värt! För det var så fruktansvärt roligt i onsdags. Blev att fira Cattis som (äntligen!!!!) fyllt 18. Blev förfest hos mig, sen pitchers och efter det vidare till etage. Men som sagt, gårdagen var inge vidare. Och som lite plåster på såren spenderades hela dagen i skolan med att stycka lamm, och doften av allt rått kött fick mig att må ännu värre. Men jag stod ut! Viking som man är. Och efter skolan följde Krillan och Lina med mig hem, vi åt tacos och hade det mysigt. Fick dessutom sällskap av Anders på slutet. Men idag (fredag) är det bara att ladda om för nya tag, blir att fira Cattis ikväll igen, samt Simon som fyllde år igår (de är mina kusiner för er som inte vet de, världens bästa). Så ha en bra kväll allihopa, för det ska jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar