lördag 24 december 2011

Igår var det ingen vanlig dag för det var min födelsedag. Eller nej, ärligt så var den som vilken dag som helst. :) Förutom att jag fyllde år då, hehe. Men tycker inte 19 är sån märkvärdig ålder som behöver firas. Dagen började iallafall med att hela familjen kom in på morgonen och gratulerade mig med presenter och sång. Eller ja, sång kan jag inte precis kalla det utan allihopa tog i allt vad deras lungor bar, så nog vaknade jag allt. Senare under dagen kom farfar&farmor + mormor&morfar förbi och gratulerade mig. Senare mot kvällen åt vi julbord och hade julklappsutdelning m. familjen då det var Annas sista kväll hemma då hon åkte tillbax till Malmö tidigt imorse igen. Efter det så blev det uppersittar kväll. Hade en riktigt bra & mysig födelsedag med min underbara familj. Och idag har det firats jul för fulla muggar. Först bar det iväg till Dala-Floda hem till mormor och morfar, åt god mat och hade det trevligt. Efter det åkte vi till Björbo för att fira jul med släkten på pappas sida. Åt även gott där och hade det riktigt trevligt. Och just nu sitter jag här hemma och ska strax lägga mig så att det blir morgondagen någon gång, då blir det flottarn med min kära vän & knasiga kusin Cattis.
God jul på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar