tisdag 13 december 2011

Är riktigt dåligt på att uppdatera så tar helgen lite snabbt nu. I fredags efter att jag jobbat klart vid Ica åkte jag till lägenheten, sedan kom Emma och Krillan till mig för att övernatta så vi såg på idol och hade det mysigt. På lördagen började vi att dricka lite så fort vi hade vaknat då vi skulle ut med några till från klassen. Pesson kom också och följde med oss ut!! Så himla kul :) började med förfest hemma hos mig, vi blev runt 10-15 stycken. Hade verkligen skit roligt. Senare på kvällen drog vi vidare till etage där vi hade minst lika roligt! Träffade även på nytt folk som dessutom vill att jag ska följa med till Vemdalen över nyår, men får se hur det blir med den saken. Haha, är så roligt då folk paxar sovplats hos mig men aldrig hamnar hos mig på natten utan dagen efter kommer in ramlandes en efter en ;) Standard. I söndags tillbringade jag, Emma, Krillan och Anders tiden i soffan hela dagen från och med att vi gick upp till att vi la oss, skönt med en dag då man gör absolut ingenting. Och just nu har jag precis tagit mig en dusch och ska strax krypa ner i soffan för att se på Twilight :) har laddat upp med choklad, te, ostkrokar och pizza.. gottigottgott
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar