fredag 2 december 2011

Om det är något som är jävligt säkert så är det att jag efter studenten inte kommer att vara arbetslös och leva på mina föräldrar, soc eller va alla lever på nu för tiden. För det kommer jag INTE att göra! Skulle vara en mardröm. Hur svårt det än är att få jobb finns det alltid något man kan få. Men när man hela jävla tiden får höra att folk i denna jävla kommun inte har något jobb, har svårt för att få jobb, lever på andra och en massa skit då känner man -men och? Låt dom leva som dom gör. Dom är INTE jag, jag är jag och JAG kommer att jobba. Och det kommer absolut inte att vara inom denna kommun. Och en stor motivation jag har till att jag verkligen vill ha ett jobb efter studenten är för att jag helt enkelt inte vill våra arbetslös och leva på andra. Även för att jag då verkligen kan jobba ihop pengar till min efterlängtade Per och även då har pengar för att kunna försörja både honom och mig. Skulle kunna döda för att köpa honom nu, kollar blocket och andra annonser i princip varje dag och drömmer mig bort. Kanske märks att jag är lite små irriterad en kväll som denna och då lär jag skriva av mig lite. Tur jag jag har en kärleksfull katt som förstår exakt vad jag behöver just nu.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar