torsdag 15 december 2011

Blev en spontan utgång igår då det var gratis inträde och allt på etage. Började med förfest hemma hos Li med en massa trevligt folk. Sedan runt 11 begav vi oss ner på stan för att dra vidare till etage. Träffade även på Lina Ilar som skulle låna ett par skor av mig, så vi åkte till min lägenheten där jag även blev kvar sen. Blev lite för mycket av det goda då jag spydde som en gris och slocknade direkt jag la mig i sängen. Om ni vill så kan jag beskriva känslan av hur det var att spy, fast det skulle nog äckla er lite väl mycket. ;) men hade en trevlig kväll iallafall! Och idag blev det upp och hoppa för att bege sig till skolan, och hela dagen har vi ägnat åt att storstäda alla kök. Riktigt drygt, men tur man har världens bästa klass så att vi har skrattat oss igenom hela dagen :) Nu sitter jag på bussen på väg hem till Nås då vi är lediga imorgon, och där hemma väntar Anna och Zlatan <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar