fredag 9 december 2011

igår var det äntligen dags. Äntligen dags för att tatuera mig. En halvtimme innan var jag så nervös så jag hade ont i magen, men sen när han väl skulle börja var jag inte alls så nervös längre. speciellt ont gjorde det inte heller. Visst, det stack till som fasen emellanåt så jag låg och grimasera lite, men bortsett från det så kändes det knappt. Och jag är så jävla nöjd!! Denna tatuering betyder verkligen något för mig, speciellt då jag satt och skrev ner texten för ett halvår sen då min Rudolf fortfarande var i liv och tänkte att "denna tatuering kommer att stå för honom", och alla andra som står mig nära om hjärtat. Älskar den! Efter jag blivit tatuerad var det bara att dra vidare till skolan då vi hade julbord 13.00 - 23.00, allting flöt på hela kvällen och jag hade roligt, gästerna var trevliga och maten var god. Var lite över 200 gäster vi hade. Nu ligger jag iallafall i sängen och försöker vakna till liv, om 1,5 timme beger jag, Emma och Ante oss till Ica Maxi för att återigen bjuda på provsmakningar en fin fredag som denna :) Så kom och smaka!!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar