tisdag 20 december 2011

Är som sagt riktigt dålig på att uppdatera, men orkar helt enkelt inte, hehe. Så får återigen ta helgen lite snabbt! I fredags blev det att se på hockey, Vansbro - Björbo. Vansbro tog hem segern med 4-3, vilket var skit roligt. Var en riktigt spännande match! Direkt efter hockeyn blev det att åka hem till Fia för att dricka med lite nåsfolk, var riktigt trevligt. Hamnade inte i sängs förens halv 4-4 på morgonen. På lördagen blev det att ta de lugnt bara, låg och såg på tv/film hela dagen. I söndags blev det att se på handbolls match, Nås - Barken. Var en spännande match det också och Nås tog hem segern. Himla roligt! Lär även säga att jag är så jävla stolt över att jag har en sån duktig lillasyster!! Efter handbollen blev det kalas här hemma för mig då jag fyller år nu på fredag. Senare på kvällen åkte jag och mina systrar till Falun, Anna sov hos mig. Sen igår drog jag till skolan för att ha en lektion innan jag kunde ta emot jullovet med öppna armar, efter det drog jag och Anna till Borlänge för att handla de sista julklapparna. Och just nu sitter jag framför datorn och uppdaterar er med detta. Intressant? -Njaaae:) Men nu ska jag hoppa in i duschen och sedan klippa mina tånaglar, behövligt...... pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar