söndag 27 november 2011

Blev utgång i Rättvik i fredags. Jag och Jasmin följde med krillan hem direkt efter skolan. Gjorde oss i ordning sen drog vi hem till Krillans mamma och förfestade där, krusmus kom också. Träffade även på lite nytt folk, Mattias och Clint. Riktigt trevliga typer dedär! Efter ett tag drog vi vidare till bowlingen, och där var det riktigt roligt. Fick även en "tant" på 43 år efter mig.. hon var efter mig hela tiden sen tillslut sa hon "jag måste få kyssa dig" sedan tog hon tag i mitt huvud och tröck in tungan i munnen på mig?! haha. Sedan sa hon, "tack vare dig har jag nog blivit lesbisk, vill såå gärna att du ska följa med mig hem inatt". Usch. Men om man bortser från henne får kvällen 10/10. Igår låg jag mest och sov hela dagen, var lite sliten. Och idag har jag inte heller gjort så mycket mer. Varit hemma och tagit det lugnt bara. Är ju första advent och allt, så har gjort lite negerbollar som vi ska äta strax och tända första adventsljuset bara Mallan kommer hem från Hudiksvall. Mysigt!
Jag och Clint

Jasmin

Mattias, Jasmin, jag och Clint

Clint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar