onsdag 9 november 2011

Känner mig som en 200 kilos klump som har sprungit ett maratonlopp, är helt slut i kroppen. Har svårt att andas, blir andfådd bara av att gå en meter, låter som att jag snarkar då jag andas osv, osv.. har bäddat ner mig i soffan med en negerbollsdeg som jag gjort (ja, det heter negerboll, har alltid gjort och kommer alltid att göra. Chokladbollar, vad är det för något?). Kör dessutom med en "farfar style" som jag så fint kallar det, vilket innebär att jag har en papperstuss upptryckt i vardera näsborre. Väntar på att grey's anatomy ska börja, sedan Ska jag byta soffläge till sängläge för att invänta John Blund. Har som tur är sovmorgon till 12 imorgon då vi har kvällsöppet med restaurangen. Aja, nog om detta onödiga trams. Hoppas ni har en bra kväll!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar