torsdag 3 november 2011

RIHANNA +

Då var jag hemma i Nås igen efter en vistelse i Stockholm. I tisdags blev det att se den efterlängtade konserten med Rihanna som jag väntat i 11 månader på. Och den var så sjukt bra! Hon levererade verkligen och hade en sån otrolig utstrålning. Man märkte då inte på henne att hon ställt in konserten kvällen innan i Malmö pga sjukdom. Sedan lär jag även säga att vi hade en sån otrolig tur som fick se henne. Måndagens konsert i Malmö blev somsagt inställd, likaså gårdagens. Är totalt ca 25 000 som åkt till både Stockholm och Malmö för att se henne, är även en del som rest ända från Island, sedan blir konserterna inställda. Så himla tråkigt för dom.. Så säger det återigen - vi hade en himla tur!! Bra platser hade vi också, hade "golden circle" ståplatser som var de närmast scenen avspärrat från de "vanliga" ståplatserna. Så stod 10 meter ifrån scenen ungefär, och hade gott om utrymme och inga som puttates eller trängdes.
Är riktigt nöjd med denna bild som jag tog!
På onsdagen blev det upp och hoppa och åka in till Stockholm för att shoppa lite innan det blev dags att åka hem igen. Jag och Mallan gick runt i 6 timmar ungefär, tycker det är roligt att bara gå runt och kolla.. :) Men hittade en väska som blev min + en matchande plånbok och även ett linne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar