torsdag 24 november 2011

Haha alltså vilken kväll!! Tror det blev lite för mycket av det goda då jag, Lina och Emma köpte oss en varsin vin box och alla tre drack upp mer än hälften sen blev vi bjudna på en massa på krogen. Emma och Lina kom förbi för ett litet tag sen och då berättar dom att dom suttit runt toaletten imorse och spytt tillsammans, haha. Men nu mår vi alla bra. Och kvällen var så jävla rolig. Började med förfest hos mig och sedan drog vi vidare till etage. Lär även berätta att jag pratade med min granne igår och sa att vi skulle ha fest och frågade henne om de var lugnt så att vi inte störde deras små barn, och då fick jag till svar "ja herregud klart du ska festa! Vi har hört förut att ni har festat men ni sköter er så bra och det är inget vi störs av. Har tillochmed berättat för mina arbetskollegor vilken bra granne jag har. Du är toppen!". Var riktigt kul att höra! Men nu så ska jag ta en dusch och fräscha upp mig lite inför en kväll i restaurangen då vi har kvällsöppet.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar