onsdag 16 november 2011

I måndags bokade jag tid för tatuering. Så den 8 december blir det att tatuera in texten som bilden visar. Kommer att göra den på revbenet. Åh så fint det kommer bli!! Har även kommit på texten själv, sedan fick jag hjälp av min engelska lärare med den i våras då jag är jäkligt osäker när det gäller engelska. Texten kommer att stå för dom som står mig närmast om hjärtat. Familjen, djuren och mina närmsta vänner. Lääängtar.. kanske inte är så smart att ta revbenet som första tatueringsställe då det sägs vara det ondaste stället att tatuera sig på. Men vill man vara fin får man lida pin.. ;)
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

  1. kommer nog bli assnyggt! :D gjorde ju också vid revbenen först, men gör inte så jätte ont, (eller så har jag glömt de) ;p men blir nog as kanon de där :D <3
    saknar dig btw!

    SvaraRadera