fredag 12 augusti 2011

Vi har det fortfarande hur bra som helst! Fast både igår och idag har det blåst rätt så mycket, men ändå varit vamt. Men det är kraftiga vindar här, så idag när jag låg och solade i lugn och ro flög plötsligt Jokkes solstol på mig, men ingen skada skedd förutom att jag är öm i foten. Och min kära kamera är inte fungerbar för tillfället då den tog sig ett dopp i sanden. Och som lite plåster på såren ser jag ut som en tomat i ansiktet, glömde smörja mig efter jag varit i havet och doppat mig. Men trots det så trivs jag som fisken i vattnet här, längtar inte hem ett dugg. Saknar förstås vänner, familj och djuren men dom allihopa får man ju träffa nästa vecka. Och något mer som jag saknar är ostkrokar.. finns inga att köpa här..
Kom även att tänka på en sak, något jag inte förstår mig på är hur en del killar kan använda såna här badbyxor, har sett ett x-antal springa runt på stranden med dessa och samtidigt gå runt och spänna på sig. Nästan hela paketet trycks fram och rumpan ser otroligt ful ut, så det blir en stor diss på dessa badbyxor från min sida.




Men nu ska vi återigen gå och mätta våra magar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar