tisdag 30 augusti 2011

Har spenderat dagen med att åka buss till och från Mora. Har varit dit och spänt tandställningen. Så för er som inte visste det så har jag tandställning och har haft det i snart ett år. Är dessutom jävligt söt i de :) skämtåsido, tycker andra är fruktansvärt söta i de men jag ser bara rolig ut. Men nu står det förhoppningsvis inte på förens den ryker. Blir att äta marineradlax och potatisgratäng så fort jag kommit till lägenheten. Så jävla gott, tror jag hungrar ihjäl snart. Sen blir det att städa och göra det fint i lägenheten då det imorgon kommer några från klassen hem till mig för att dricka lite, sedan blir det utgång. Kommer att bli riktigt trevligt! Visar sig hur vi kommer klara av skoldagen på torsdag bara, men det är smällar som man får ta. Puss!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar