tisdag 16 augusti 2011

Just nu håller på vi och packar och plockar ihop lite, bussen som ska köra oss till flygplatsen kommer om en timme ungefär. Har även passat på att köpa mig min sista caramel bakelse, alltså dom är äckligt goda! Kommer nog sakna dom mer än vad jag kommer sakna Grekland. Skämt å sido. Hann även med några timmar vid havet idag också, skönt. Förutom att blåsorna kommer tillbaka så fort jag är i solen, så är väl bra på ett sätt att vi åker hem idag så jag inte blir att se ännu värre ut. Vi har iallafall en väldigt goo farsgubbe som kommer och hämtar oss vid Arlanda då vi anländer där vid 10 ikväll, så är inte hemma förens runt två inatt. Och mamma, om du läser detta så vill jag att innan du lägger dig ikväll lämnar Ragnar i mitt rum så jag slipper springa runt och leta efter honom då jag kommer hem :) men nu blir det att packa ihop det sista, tjingeling
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar