fredag 12 augusti 2011

Vi trivs bland alla greker

Kom fram till Grekland runt 18.00 grekisk tid i tisdags. Och vi har det hur bra som helst! Fint är det här också, och värmen ligger mellan 30-40 grader. Spenderar dagarna med att sola och bada nere vid havet som vi bara har runt 200 meter till. Har redan fått bra med färg alla tre. Men tycker det är så otroligt fult då rumpan och brösten blir att se likbleka ut mot resten utav kroppen, men tur den ända jag behöver visa rumpan min är för mig själv. Men nu ska vi gå ut och äta lite, sedan ladda om för ännu en dag med sol och bad. Ska även äta som en tok under vistelsen här nere då jag i helgen tappade matlusten på grund av saker som hänt och gick ner ett kilo, och för mig är det mycket då jag vill gå upp i vikt. Men tur bror min är med på noterna och ska göda upp mig.
Ni får ha det så bra allihopa!

2 kommentarer: