torsdag 5 januari 2012

Igår så kom min älskade Micaela hem till mig för att umgås lite. Och eftersom att det var så länge sedan vi träffades sist så la vi oss i min säng och pratade om allt som skett i våra liv i två timmar ungefär. Efter det så ringde vi efter Jonatan sedan drog vi och åt pizza alla tre. Trevlig dag. Idag har jag inte gjort så mycket alls. Har haft en slödag (vilket kanske inte är så ovanligt, hehe). Men gjorde lite nytta och gjorde en sockerkaka såhär på kvällskvisten, riktigt gott. Men nu har jag inte tid att skriva nå mer utan nu ska jag krypa ner i sängen och spela wordfeud hela natten lång. (Tycker det är skit kul nu då jag har laddat ner ett fusk program så jag äntligen har chans till att vinna då jag alltid förlorar annars). Natti
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar