lördag 8 oktober 2011


Skrev ett inlägg häromdagen om onsdagen som jag såg försvunnit så skriver om det lite snabbt + lite om gårdagen. I onsdags blev det utgång med de bästa, hade som vanligt riktigt roligt. Var meningen att jag, Krillan och Lina skulle trängas tillsammans i min säng. Men slutade med att Marcus, Magnus och Fredrik också följde med oss hem till mig. Så vi trängde ihop oss allihopa i tv rummet och låg och snackade lite skit till 5 på morgonen ungefär. På torsdagen blev det upp och hoppa då jag skulle iväg till tandläkaren i Mora. Spände tandställningen och fick (äntligen!!!) ta bort en del av tanställningen som suttit i min gom i ca 1.5 år. Och nu står det inte på då resten utav skite försvinner! Och igår (fredag) blev det Rättvik för min del, började med förfest hemma hos Hanna innan vi tog taxin ner till bowlingen. Även det blev en jävligt rolig kväll, träffade även på några gamla klasskamrater sen jag gick ett år i Rättvik. Men nu ska jag krypa ner i soffan och se på film med min mor och lillasyster. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar