måndag 31 oktober 2011



Längtar så sjukt mycket tills detta hundhalsband jag köpte för över 1 år sen kommer att pryda min Per. Ibland kan det verkligen svida till i hjärtat för att jag än inte har honom. Haha, känns lite löjligt att jag sitter och skriver om en hund som inte finns, men för mig har han funnits i mitt hjärta sen jag var runt 8-9 år. Och tror nog alla som känner mig vet vad det är för ras jag vill ha också. Just precis, en chihuahua. En långhårig. Men har nu bestämt mig för att efter studenten under sommaren ska jag jobba som en tok, och vartenda litet öre ska gå åt till att köpa mig en hund. En hund som jag även redan har döpt och har ett halsband till, haha.. Har även varit och kollat på en hundbädda. Det gäller ju att vara förberedd ;) Precis som de som är gravida, de börjar att planera och förbereda långt innan bebisen är född och likaså gör jag, fast för en hund.


Alltså lilla hjärtat.. jag döör så söt! Fast detta är dock en blandras med chihuahua/pomeranian.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar