tisdag 3 april 2012

http://antibooi.blogspot.se

Söt Ante har skrivit ett fint inlägg om mig på sin blogg!

"Halloj där ute i bratvärlden nu ka jag inte vara sådär överdrivet långvarig av mig men aja nu råkade jag faktisgst sittar här med världens bästa super snygga Sofia som av nån kopnstig anledning komm till skolan super mega snygg idag (inte varje dag) aja var nog bara för att hon inte träffat mig på några daar :)"
Haha :) besök hans blogg vettja. http://antibooi.blogspot.se/

Har fått jätte mycket komplimanger om mitt hår i skolan idag! Färgade det mörkare igår och gick för första gången (!!!!!) till skolan med håret utsläppt utan löshår idag. Känns jävligt ovant men gud så skönt det är! Och alla tyckte det var så fint så det var väl tur.. :) Känns mer bekvämt med min längd nu då det har växt och blivit rätt så långt. Men, löshåret är fortfarande min bästa vän! ;) Men skönt att äntligen kunna gå utan löshåret och slippa se förjävlig ut. Ni som vet hur jag såg ut för 2-3 år sen i håret efter att jag blonderat det vet vad jag menar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar